
Τα συμπεράσματα είναι ανησυχητικά. Οι ερευνητές βρήκαν, όπως και να αρκετοί άλλοι ερευνητές στο παρελθόν ότι υπάρχει μια καθορισμένη και αιτιώδης σύνδεση μεταξύ της βίας που απεικονίζεται στα παιχνίδια τον ηλεκτρονικών υπολογιστών, και της βιαίας και αντικοινωνικής συμπεριφοράς των παιδιών.
Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, του Σαν Φρανσίσκο, και του πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ στις ΗΠΑ χώρισαν τυχαία μια ομάδα 100 προπτυχιακών φοιτητών σε δύο ομάδες. (Επέλεξαν τους άνδρες επειδή οι άνδρες είναι πιθανότερο να παίξουν τα βίαια παιχνίδια από ότι οι γυναίκες.) Τα άτομα ήταν ηλικίας 18 έως 21, ανεξάρτητος των εθνικών και κοινωνικοοικονομικών υποβάθρων.
Η δεύτερη έρευνα έγινε σε 210 φοιτητές και έδειξε ότι αυτά τα παιχνίδια είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της επιθετικής συμπεριφοράς τους σε προκλήσεις που δέχτηκαν εσκεμμένα.
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια μετά από την Αμερική τώρα και στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό τα κρούσματα επιθετικής συμπεριφοράς των παιδιών, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα της V-PRC, τα κρούσματα απειλών και λεκτικής βίας μεταξύ μαθητών ανέρχονται στο 90%, περίπου, για νέους του λυκείου. Οι ξυλοδαρμοί μέσα στο σχολείο αφορούν το 70% των μαθητών, ενώ δύο στους δέκα μαθητές (19,9%) έχουν υπάρξει μάρτυρες επιθέσεων με αυτοσχέδια όπλα. Το 15,7% των ερωτηθέντων μαθητών σ' όλη τη χώρα έχει δει περισσότερα από πέντε κρούσματα βίας στο σχολικό περιβάλλον τα τελευταία χρόνια.

Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα
Τελικά αυτά τα αποτελέσματα παροδικά ή είναι μόνιμα; Μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει συγκεκριμένη έρευνα για τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα των βίαιων τηλεοπτικών παιχνιδιών επειδή αυτά τα παιχνίδια είναι ένα νέο φαινόμενο.
1.Οι επαναλαμβανόμενες πράξεις της βίας απευαισθητοποιούν τη φυσική αποστροφή προς την βία που το παιδί ειδάλλως θα είχε.
2.Και εάν το παιχνίδι ανταμείβει τις βίαιες πράξεις, το παιδί αρχίζει να σκέφτεται ότι η βία είναι όχι μόνο αποδεκτή, αλλά και επιθυμητή.
Όσο περισσότερο ένα παιδί εκτίθεται στη βία, τόσο περισσότερο γίνετε μέρος της ζωής του.

Η ακραία επιθετικότητα, η ανθρωποκτονία και άλλες βίαιες συμπεριφορές προκαλούνται συνήθως από διάφορους παράγοντες. Τα βιαία ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι ένας από πολλούς παράγοντες κινδύνου. Τα βιαία ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορούν να έχουν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στη συμπεριφορά του παιδιού, αναφέρουμε μερικές παρακάτω:
- Το παιδί μπορεί να γίνει αναίσθητο στη φρίκη της βίας
- Μπορεί βαθμιαία να δεχτή τη βία ως τρόπο να λύνει προβλήματα
- Να έχει ως πρότυπα τους πρωταγωνιστές της βίας
- Να μιμηθεί τη βία που παρακολουθεί στο παιχνίδι
Στην Αμερική δύο έφηβοι δολοφόνησαν δύο άτομα εμπνευσμένοι και αυτοί από ένα βιντεοπαιχνίδι.
«Τα παιδιά ανακαλύπτουν τους όρους του παιχνιδιού και σκέφτονται στρατηγικά για τη λύση ενός προβλήματος, γεγονός που αναπτύσσει την αναλυτική σκέψη».
Ουσιαστικά αυτό που πρέπει να γίνει είναι οι γονείς να ελέγξουν ποια παιχνίδια παίζουν τα παιδιά τους
Πριν επιτρέψετε στο παιδί σας να αγοραστεί ένα παιχνίδι, νοικιάστε το παιχνίδι και εξετάστε το Εάν:
- Το παιχνίδι περιλαμβάνει μερικούς χαρακτήρες που προσπαθούν να βλάψουν άλλους
- Αν το να βλάψεις ανταμείβετε, αν περιέχουν σκηνές με όπλα, δολοφονίες. κ.τ.λ .
- Δώστε προσοχή στα τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολουθούν τα παιδιά σας .
- Καθορισμένα συγκεκριμένα χρονικά όρια που θα ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και την τηλεόραση.
- Αρνηθείτε να αφήσετε τα παιδιά σας να δουν βιαία τηλεοπτικά έργα .
- Αποδοκιμάστε τα βίαια επεισόδια μπροστά στα πεδία σας, και τονίστε τους ότι αυτή η συμπεριφορά δεν είναι σωστή για να λυθεί κάποιο πρόβλημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.